Leading the world and advocating national spirit

Felicitazioni per a creazione di Jiangsu Linry Technology Co., Ltd

Felicitazioni per a creazione di Jiangsu Linry Technology, À u listessu tempu, u nostru situ ufficiale hè statu ancu apertu!

Jiangsu Linry hè situatu in Zhenjiang City, Pruvincia di Jiangsu, è hè una impresa high-tech in Pruvincia di Jiangsu.A cumpagnia copre una superficie di 80.000 metri quatratu è hà 4 setti di 3.400 metri quatratu di edifici standard di fabbrica in Zhenjiang City, Pruvincia di Jiangsu.Hè una ricerca prufessiunale è u sviluppu, a fabricazione è a vendita di fibra di polietilene di polietilene di pesu ultra moleculare di alta forza è di modulu altu è fibra di aramid.Cum'è una di l'imprese high-tech.

U scopu di Linry: l'automigliuramentu, l'etica è a moralità.A cumpagnia hà attrattu un gran numaru di talenti di ricerca è sviluppu tecnicu in materiali polimeri, è hà forti capacità di R & D è innuvazione.A cumpagnia hà custruitu una squadra di gestione d'alta qualità è esperta cù equipaghji di pruduzzione domestica avanzata è metudi di prova perfetti per assicurà a prestazione di prudutti è servizii di qualità à i clienti.A cumpagnia hà passatu u sistema di certificazione di qualità ISO9001, hà un sistema cumpletu di assicurazione di qualità di u produttu, un sistema di gestione strettu, per assicurà chì i bisogni di ogni cliente sò soddisfatti, per serve ogni cliente bè, per esse una impresa muderna cun integrità è rispunsabilità.

Jiangsu Linry aderisce à a filusufìa di l'affari di "uniscendu à a cumpagnia è creanu splendore inseme" è usa i so vantaghji di ricerca è sviluppu di u produttu propiu per cuncepisce è sviluppà un gran numaru di fibre di polietilene di polietilene d'alta resistenza è d'altu modulu ultra-altu pesu moleculare è aramid. materiali compositi di fibra.I prudutti Lvrui sò largamente usati in i prudutti antiproiettile, aerei, materiali di custruzzione, vestiti protettivi speciali, ingegneria aerospaziale è campi militari è esportati à Singapore, Russia, Malaysia, Germania, Stati Uniti, Filippine, Corea di u Sud, Taiwan è altri paesi è regioni. .A lode di i clienti domestici è stranieri.

Jiangsu Linry aderisce à u spiritu di l'impresa di "guidà u mondu prima, l'ànima di a nazione svizzera", è hè dispostu à travaglià inseme cù i clienti novi è vechji per strive à diventà un pioniere in u campu di i materiali compositi polimeri.


Postu tempu: Jul-08-2012